Kierunek Chrzanów ... przy Połczyńskiej

W okolicy hipermarketu Tesco przy Połczyńskiej miałem pewną sprawę do załatwienia, a ponieważ nie było to nic pilnego, więc wybrałem się do Chrzanowa rowerem. Z Grochowa przez most Łazienkowski, a potem Poniatowskiego dojechałem do Świętokrzyskiej ... dalej ścieżkami rowerowymi i czym się da ... prosto do celu. W  drodze powrotnej zahaczyłem o Ursus, Włochy, Odolany, Jelonki, Wolę i przez Śródmieście dotarłem do Agrykoli. Potem w kierunku Portu Czerniakowskiego i przez most Łazienkowski na Grochów. 

Tuż przy śluzie do Portu Czerniakowskiego zamontowana jest tablica prezentująca atrakcje leżące wzdłuż brzegów Wisły na terenie Warszawy (foto tryptyk poniżej)

W sumie według wskazań licznika wyszło 50 km w ponad 3 godziny, w tym kilka fotostopów... Pogoda wspaniała. Taki maj, jak w tym roku trafia się bardzo rzadko. Wiatr bardzo silny, ale jazda w mieście, to nie to samo co po odkrytej drodze.







/ zdjęcia z 29 maja 2018 roku /

Komentarze

  1. Teraz kompletna klapa pogodowa. Jesień w najgorszym wydaniu. Pochmurne, smogowe dni są nie do zniesienia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz