Rowerowo pod wiaduktami kolejowymi Trasy Świętokrzyskiej

Po obu stronach Trasy Świętokrzyskiej, od Dworca Wschodniego do ulicy Zabranieckiej, wybudowane zostały ścieżki rowerowe. Drogi dla rowerów funkcjonują już drugi rok, ale ruch rowerowy jest na nich minimalny ... w przeciwieństwie do samochodowego, który z miesiąca na miesiąc przybiera na sile.

Dla miłośników fotografii kolejowej może nie jest to wymarzona miejscówka, ale też nie można pogardzić takim miejscem. Pociągów tutaj nie brakuje, ale ze znalezieniem atrakcyjnego miejsca do ich fotografowania jest jednak pewien problem.

Trasa  Świętokrzyska jeszcze w tym miesiącu zostanie "wzbogacona" o łącznik od ulicy Zamoyskiego do ulicy Targowej (ukończony kilka miesięcy temu, ale, jak dotąd nie odebrany). Problemem jednak jest połączenie Trasy Świętokrzyskiej wgłąb Targówka. Zanim rozwiązane zostaną kwestie ochrony konserwatorskiej tego terenu, które kolidują z budową ulicy Nowo-Ziemowita (przedłużenie Trasy Świętokrzyskiej) oraz wybudowana zostanie obwodnica śródmiejska, która będzie połączona z Trasą Świętokrzyską, miną lata. Ile? Tego nie wie nikt!

p.s.
Obwodnica śródmiejska - od ronda Wiatraczna, przez Radzymińską, do ronda Żaba.

/ zdjęcia z 20 lipca 2018 roku /

Komentarze

  1. pociąg do kolei14 grudnia 2018 00:35

    Brama na Szmulki. Szmulowizna otwarta. Czas najbliższy pokaże, czy ta hermetyczna enklawa rozpłynie się w Warszawie za sprawą masy rowerowej i samochodowej

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz